expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 7. 2014.

HotBuys Isabel Bikini ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Zurim , tako da odmah prelazim na post... :D


Jutros smo dobili jedan novi predmet iz julskog Hot Buys-a , 
tacnije ovaj bikini/kupaci kostim:
Mozete ga pronaci u trgovini Bonjur Bizou , po ceni od 16 stardolara. ♥
Kupaci mi se svidja , ali mi boje bas i nisu nesto. :/ ♥ 
Cena je mogu reci OK , ali opet verovatno je non SS lutkama skupo.

Evo kako izgleda taj kupaci i dezen/boja kupaceg u stvarnosti:

Vise mi se svidja kupaci na Stardoll-u. :D ♥


-Da li vam se svidja kupaci? :)
-Hocete li kupiti bikini? ♥

-Komentarisite. :]



2 коментара:

  1. Šare mi se ne sviđaju,boje...Nije nešto,i ne verujem da ću ga kupiti...:/

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Meni se sviđa onaj prvo kupaći kostim , samo nzm . da li ću ga kupiti .... ;3


    HihiTamic

    ОдговориИзбриши