expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

28. 7. 2014.

GTFL #1 ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Malo pre sam listala novosti na mom e-mail-u i videla
sam nekoliko stajlinga koje je napravio neki radnik
Stardoll-a i sinula mi je ideja za novu rubriku. :D ♥

Skraceno ime: GTFL 
Puno ime: Get The Famous Look
Prevod: Imati poznati izgled :D

Uglavnom , ovu rubriku cu pisati samo ponedeljkom
jer zahteva jako puno vremena. :/ ♥

Ja cu ici kod nekih najpoznatijih lutki i uslikacu njenu
tadasnju kombinaciju i pokusacu da pronadjem iste
ili slicne predmete u starplazi kako bi i vi napravili takav
outfit. :) ♥

Pa krecemo. :) ♥

Moja danasnja poznata lutka je:
Arki. ♥♥♥
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Imate sve na slici. :) ♥

P.S ovi grejaci za noge se ne mogu pronaci u starplazi , jer 
je trgovina Fudge za devojcice odavno izbacena iz starplaze.
Ali ako zelite da ih kupite , mozete ici kod mene u moj
apartman. I onda idete tamo na onu strelice gde kliknete: Room
Style. I tu kliknete pa idete na dodatke i onda ce te videti te grejace
na prvoj stranici , prve. ♥ Samo kliknite na njih , pa na korpicu i kupite ih. ♥

Meni je njen outfit jako lep , jeste da je zimski. Ali posluzice za room style sada
ako imate ALPINE apartman. Ako nemate , jednostavno mozete kupiti sada
ove predmete , pa sacekajte zimu i tada obucite ovo ako zelite. xD ♥

To bi bilo to. :)
Nadam se da vam se svideo prvi post ovde rubrike. ♥

-Da li vam se svidja ova rubrika? :)
-Hocete li isprobati ovaj outfit? ♥

-Komentarisite. :]




3 коментара:

  1. Анониман28.7.14. 20:04

    Wow,sjajna rubrika :D
    Mnogo mi se sviđa. ♥

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  2. Prekulllllllllll rubrikaaaaaaaa
    Hahah xD
    Mogu li ja biti u sljedecem GTFL, plz??
    Nisam nesto poznata ali eto:)
    Outfit je predivan

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  3. Jako mi se sviđa rubrika,u pravu si teško je naći neku poznatu lutku koja nema rare tj.one stvari koje više nisu u starplazi ili ti neku poznatu lutku,pa posle tražiti po starppazi ili katalogu,a na kraju krajeva i napraviti ovu završnu sliku.U potpunosti se slažem sa tobom i juče sam se uvjerila da zahtjeva puno vremena,tako da imaš pravo da je pišeš ređe.:-)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши