expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

31. 7. 2014.

HotBuys Tassel Choker ♥

Hejjj , sta mi radite? ♥
Da li je i kod Vas bilo ono nevreme
koje je pogodilo Austriju , Hrvatsku...? :/
Kod mene u mom gradu jeste. Ali nije toliko strasno.
Padala je najaca kisa do sada (po meni xD) i mnogo
je jako grmelo. A da ne pricam o sevanju , sve se videlo ,
kao da je dan. :O :/ O.o ♥
No , sada je stala kisa. Ali opet su javili kisu sa popodne.
No , necu da Vas smaram vise sa tim.
Treba da mislimo pozitivno , zar ne? ♥

So , let's go...

Jutros nam je u starplazu stigao poslednji predmet iz
julskog Hot Buys-a. ♥
Tacnije , ova ogrlica:
Mozete je pronaci u trgovini EPIPHANY , po ceni od 11 stardolara. :) ♥
Ogrlica mi se inace i dopada , ali posto se nosi u salonu lepote , necu je
kupiti. A i cena je , agrhhhh -.-".  Zasto je Hot Buys toliko skup u poslednjih
nekoliko meseci?! -.-"

Evo i kako izgleda ova ogrlica u stvarnosti:
Meni se iskreno vise dopada u stvarnosti nego
na Stardoll-u. :D ♥
Ali neverujem da bih je nosila , jer sam jos mala
za te ogromne ogrlice. :D ♥

To bi bilo to. :D

-Da li Vam se svidja ogrlica? ♥
-Kupujete? :)

-Komentarisite. :]



2 коментара:

  1. Анониман31.7.14. 15:58

    Ni ja ne nosilm te glomazne ogrlice,a 11 sd za to :o
    Neću je kupiti. ;)

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  2. Mislim da je za epiphany to dobra cijena ali nekako vise mi je ljepsa h stvarnosti jer nema ovaj dugacak jedan kao neki lanac pero sta ja znam 0.o

    ОдговориИзбриши