expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 7. 2014.

Post posvecen EmanaaKoll ♥

Heeeej!
EmanaaKoll je dobila kao nagradu post posvecen samo njoj :D
Pa pocnimo!


Sta znamo o njoj?
Zove se Lejla,ima 13 godina i iz Hrvatske je (tako joj pise u prezz xD)
Aktivna je na blogu ♥
Na stardoll se pridruzila 19.06.2014.
19. je nivo :D
Prelepa je *---* Ima prelepe stvari :D
Evo stajlinga koji sam uradila na njoj:
Meni je prelep i prelepo ti stoji!
Basics suknjica je *_______*

A evo i make upa
Kao sto mozete videti,nemam pojma da sminkam xD
Potrudila sam se koliko sam mogla.
A ovu kosu sam stavila samo da lutka ne bi bila celava xD
A i make up ti odlicno stoji *--*

To je to :D
Znam d aje kratko,ali nemam ideje sta da pisem vise :)


Da li vam se svidja post?
-Komentarisite!

5 коментара:

  1. Анониман26.7.14. 19:07

    Jako je lep outfit i nemoj se varati znaš da šminkaš. ♥

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  2. Hvala ti na postu puno ♥♥♥ I hvala ti o mišljenju o meni.xD A makeup i outfit mi se jako jako sviđaju.Stavila bih tu kosu,no nisam određeni level,a jako je želimm.:(

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  3. Outfit je super. :) A, ti znas jako lepo da sminkas ;)
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши