expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 7. 2014.

Oh no,what is this?!

Hei! 
Nemam vremena da ubacim ono Hey people. 

Veoma sam razocarana stardoll-om kada sam videla jednu stvar:

 

Nova haljina iz Calie's Picks... 18 sd? Ma,dajte ljudi molim vas! Preterujete sa cenama. 

A sada ocekivana ''slucajnost'' : 


Moja haljina,ista takva - 0 sc. Ovo je bila prva besplatna haljina koju sam nabavila.Jos je i marka 'Archive'. 

Glupost,a? Sa 0 sc - na 18 sd. 18 sd za ovu haljinu je pre-pre-pre-previse! 

Ali to nije sve.Sada cu da vam pokazem jednu majicu(uslikano davno iz Calie's Picks): 


Moja majica - 'Special Offer' 0 sc. 

Pazite sad: 

Majica (potpuno ista) iz Calie's Picks - 11 sd. 

Ovu majicu sam uslikala kod neke devojke,nzm kako se zove. OMG,OMG! Stardoll je poludeo! 

Dear Stardoll,i'm sorry but you are crazy! -.- 

Nece me zacuditi kad sve nove kolekcije budu za sd... 

Da li ste primetili jos ovakvih slucajeva? 
Ocekivano ili ne? 
Da li vas cene nerviraju? 
~Komentarisite!


2 коментара: