expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 7. 2014.

Hot Boys Isabel Purse + Kako je kombinovati u sc!

Hello dollies!
Mici danas nije tu ceo dan, pa cemo Natasa i ja objaviti novosti :)

Prvo, u starplazi imamo novi Hot Boys, tacnije ovu torbicu:

Mozete je naci u trgovini Bonjour Bizou. po ceni od 16 stardolara.

Meni se svidja torbica, ali kad je stavim na lutku nekako je velika. I zato je necu kupiti. Inace oblik i boje mi se svidjaju.

Ako zelite da kupite, evo jeftinog outfyta sa njom koji mozete koristiti:

To su basic majica i suknja i IT GIRL cipele. Meni se dopada outfyt, slaze se i savrseno ide uz torbicu.

Kako se vama dopada torbica?
A outfyt?
Hocete li je kupiti?

4 коментара:

  1. Анониман21.7.14. 17:46

    Torbica je lijepa, volim takve u RL ali ova mi je onako, outfit je sladak. :)

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Slatko... Ali nemam sd da je kupim x3
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se svidja i torbica i outfit.
    Ali kao sto si i sama rekla torbica izgleda preveliko kad se stavi na lutku. A i malo mi je puno 16 sd za torbicu,buduci da stedim za novi LE ♥

    ОдговориИзбриши
  4. -Jako mi se dopada torbica ali nemam dovoljno sd da je kupim :((
    -Inače outfyt je cool

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши