expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

22. 7. 2014.

Razgovarjmo o...

Heeej!
Javljam vam se sa jednom... Kako reci... Ne znam ni ja kako ovo da nazovem...
Nisam znala kako da nazovem ovu temu :o
Svakako u ovoj temi se radi o sajtovima gde imate ona cudesa da ukucate i da vas hakuju!
Ili jednostavno udjete na link i pa-pa vasem profilu na Stardoll-u ili cak nekim drugim drustvenim mrezama!
Na ovu temu sam dosla slucajno...
Jednostavno sam slala svima na momm Chat-u da posete nas blog kako bismo sto pre sakupili 150 000 pregleda.
Evo kako je reagovala jedna devojka:

(imam jednu malo greskicu kod linka,ali to sam kasnije ispravila xD)
Pa dokle vise ovo? :o
Mislim,devojka je odbila da poseti nas blog jer je mislila da cu je hakovati o.O
Mislim stvarno...
Pokusala sma da je ubedim,ali ona tvrdi da cu je hakovati i da hocu njene Stardolare i sve stvari sa Stardola koje su vredne...
Nisam mogla da joj objasnim da je ovo jedan obican blog o Stardoll-u,da pisem na njemu itd.
Ne posecuje ni jedan blog (tako je rekla) pa verovatno ni ne zna koji su dobri,koji losi...
Stvarno me je zbunila...
Optuzila je mene i ceo blog ni za sta :/
Uzroci toga i jesu ona lazne lutke koje ti posalju zahtev i u tom zahtevu stvave link nekog tamo sajta i kad ga posetis baj-baj profilu 
Ali nije samo preko zahteva vec i preko Chat-a
Malo pre mi je jedna devojka poslala ovu poruku:

*MOLIM VAS NE POSECUJTE OVAJ SAJT,JER STVARNO NE ZNAM STA JE*
(zamaglila sam jedan deo poruke za svaki slucaj)
Mislim stvarno...
Nisam ga posetila niti cu!
Molim vas da i vi ne posecujete... :/
Mozda je i vama stigla ova prouka...
Ova devjka nije neki laznjak ili tako nesto,Roylalty je malo manji nivo od mene (ja sam 55.)
Da mogu nekako ovo da zaustavim,zaustavila bih,ali ne mogu!
Sve je vise hakera!
Jedino sto mogu da vam kazem jeste da se cuvate tih sajtova itd.
Milica je pisala o ovome,ali ja sam vam napisala da vidite dokle ovo vodi!!!
Uskoro niko nece posecivati blogove zbog ovoga!
Nadam se da nikada niste ovo slali ili slicno :/




Da li biste jos nesto dodali na ovaj post?
Sta mislite o ovim sajtovima?
Imate li neku ideju kako to moze da se zaustavi?
Komentarisite!

3 коментара:

  1. Ja zaista nisam sigurna zasto je ta devojka mislila da ces da je hakujes, ali sam 100% sigurna da necu posetiti taj sajt, jer ne znam sta ce mi se dogoditi sa profilom. :/ Nemam ideje kako mozemo da zaustavimo hakere. :/ Hmmm... Mozda da kada god neko posalje link nekog sajta za ''Besplatne stardolare'', cim se odjavi vise ne moze da udje na svoj Stardoll kada pokusa sledeci put da se prijavi, ali ne znam kako to da uradimo. Tada ce on / ona da shvati da nije bilo u redu to sto je uradio / uradila, i nikada mu vise nece pasti na pamet da pise to. Mozda je malo glupo, ali ne znam nista drugo... :/ ♥

    ~ LovelyGirlTara

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.7.14. 10:59

    Da, ja sam jednom posetila onaj sajt ono kao ukucaj ime na sd-u i lozinku i dobiješ royality itd.. ali nisam stavila svoje ime i lozinku nego od mog brata,bilo je 9 lvl xd
    I stvarno mu je prof. hakovan,mada ko mari,već ima novi prof. ♥

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  3. - Mislim da su stvarno glupii ( ti sajtovi,kao to da ćeš postati royaliti,ili nzm ni ja šta ) , a i na to će nasesti samo onaj ko je jakoo lakoveran. ;)
    HihiTamic

    ОдговориИзбриши