expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 7. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 107

Heeeej!
Jeste se vi nesto naljutili na mene? :o
Ne mogu ni 5 komentara da skupim :(
Pa stvarno niste fer :/
U ovom postu necu pokazivati kako se dizajnira,vec imam pitanje za vas!
Koja je lepsa?
 V.S
U komentaru napisite koja je lepsa i tu cu verovatno kupiti :D
Meni su obe prelepa i ne mogu da se odlucim pa pitam vas :D ♥♥♥
U komentaru napisite koja je lepsa i nju cu kupiti i pokazati kako se pravi

Komentarisite!
(sada ozbiljno dok ne bude 5+ komentara nista od postova)

13 коментара:

  1. Meni se obe sviđaju,opredeliću se za drugu,jer mislim da ti duže kose ljepše stoje.
    No,na tebi je da odlučiš,to je samo moje mišljenje.:)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Prva jer je druga malo 'tanka' uz glavu. No trebala si pokazati kako ti stoje :)

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман27.7.14. 10:31

    Meni je ljepsa prva :)♥

    Maja - funnycool545

    ОдговориИзбриши
  4. I ako mislim da ti duze kose lepse stoje, opredelicu se za prvu, zbog toga sto je vreme da promenis svoj stil malo. :D Ali, to je ipak moje misljenje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahaha,samo si promjenila onde gdje sam ja stavila da glasam za drugu kosu ti si za prvu.Cio ostali tekst si prekopirala.Bravo za tebe -.-

      EmanaaKoll

      Избриши
    2. Ti si rekla da ces se opredeliti za drugu kosu, ja sam rekla da cu za prvu. Takodje sam rekla da malo treba da promeni svoj izgled, sto, koliko ja umem da citam, ti nisi napisala. -.-' Ti si rekla da je na njoj da odluci koja joj kosa bolje stoji, a ja to, ocigledno, nisam napisala. Tako da, ne izmisljaj, vec gleedaj svoja posla. -.-'

      Избриши
  5. Анониман27.7.14. 17:36

    Hm,ne mogu da se odlucim xd Obe su lepe...Ali,bilo bi bolje da nisi stavila to crno iza da vidimo koja ti lepse stoji?Prva je lepa zbog toga sto je s pramenovima...Ali tebi lepse stoje duge kose,i ne mislim da treba to da menjas :)
    Pa sad..prva xd -Solaratack

    ОдговориИзбриши
  6. Nisam videla ova dva glasa pa ih nisam racunala xD Napisala sam post pre nego sto sam videla komentare,ali svakako rezultat je isti- druga kosa :D

    ОдговориИзбриши