expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 7. 2014.

Minin savetnik #9 ♥ - Saveti za blog ! ♥


JEJJJJJJJ! Popravilo mi se i PrintScreen i hoce da mi udje u blogger! ♥ 

Jeeej *-* ♥ 

Danas sam odlucila da vam dam neke savete za blog :) 

Let's go! 

Sta vam je potrebno za DOBAR blog? 
-Kreativnost
-Originalnost
-Aktivnost
-Kvalitetne bloggerice
-Zanimljeve stvari koje privlace citaoce


Kako napraviti kreativan blog? 

Pa,prvo treba da imate dobre rubrike. Pokusajte da osmislite rubrike koje nemaju na drugim blogovima ali da budu zanimljive i kreativne. Ali,ajde da mislimo i da se odlucite da pisete lupam rubriku Make-up. I sad stavite maskaru,sjaj i gotovo. Morate da privucete citaoce necim. Ja se ne razumem bas u make-up , ali toliko znam da ako vec pisete tu rubriku , ne mozete samo da stavite maskaru i sjaj (lupam primer) i to je to. Pustite masti na volju - i krenite sa radom! 
Predlozila bi
*Make-up sam uzela samo za primer* 

ORIGINALNOST

Hmmmmmm.......dobro poznato,jel da? xD Videla sam 2 devojke ciji je blog bio kopija ovog. Sve prekopirano,na slikama link naseg bloga......itd. (necu napisati ime bloga). Sta mislite da li bi postojao ovaj blog i imao ovoliko pregleda da je bio kopija? Da li bi postojali i bili uspesni MSB,TK-HR,SOSD,Brilliant stardoll itd. da su bili kopije? Ne,ne bi postojali.
Morate biti orginalni ! ♥ 

Aktivnost? Tajna uspeha! :)

Cudi vas malo ovo tajna uspeha ? E,pa ovo je istina. Ako vam blog nije aktivan - propada. Gube se komentari,spada nivo pregleda dnevno,slabo se posecuje... Tako da ne smete ovo da zapostavite! :)

Kvalitetne bloggerice? Vise nego potrebne! 

Ako odete negde,ko ce odrzati blog? Pa,bloggerice naravno! One ce objavljivati novosti,pisati postove.... Verujte mi,mnogooo vam trebaju! 

Zanimljive stvari koje privlace citaoce 

Hmm... mislim na gadzete,naslovnu,chat i tako to... To mnogo povecava posecenost. Ja se secam kako sam saznala za Brilliant stardoll . Drugarica mi je rekla da posetim taj blog jer joj se naslovna uzasno svidja,i ja ga posetila. Spustila sam malo dole i pocela da citam postove i od tada ga stalno citam!!! ♥ 


Nadam se da vam se svidja!

P.S. Sledeci put objavljujem kako zameniti Photo Scape :)

I da,ako imate neku Basics suknju poput ovih: 

Prodajete li za 545 ili manje sc? Ali da ne budu u ove 2 boje :) 

Javite se u komentar ako prodajete! ♥ 


4 коментара: