expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

17. 7. 2014.

SOFP #8 ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Evo mog prvog posta za danas. :D
Ja sam bas raspolozena , danas mi dolazi drugarica da prespava
kod mene pa ne mogu da docekam. :D
No , vas to ne zanima. :)

Vec svi znaju sta se radi u ovoj rubrici , tako da
necu opet da pisem. :D


Well , let's go. :D ♥

MyLovee555
Gif je meni prekull. xD :D ♥
MyLovee555 je devojka koja zaista ima puno
odece u svom ormaru i odeca joj je presavrsena.
Tako da mi je bilo zadovoljstvo da je uredim. ♥

Sledecu cu da uredim: StarvanjaDoll , pa te molim
da neku sobu obojis u belo. ♥
Evo cele liste:
EmanaaKoll
funnycool545
Fllora.Stardoll
P.S molim vas da se ne prijavljujete za ovu rubriku,
ja biram onoga ko najvise komentarise postove na
ovom blogu. :) ♥

Sta sam koristila u ovom stajlingu:
Naocare - Circle Glasses - KILLAH - 7sd
Majica na pruge - Gardner Shirt - Pretty n' Love - 11sd
Crni tregeri - Sequin Suspenders - Stardoll Academy - 0sd
Bordo sorc/kratke hlace - AU Barbie Shorts - Barbie Style Club - 68sc
Crne platforme/visoke stikle - HotBuys Sparkle Platforms - RIO Chicas - 13sd

Ovi crni tregeri se ne mogu kupiti , ali vecinom ih svi imate. Ako
ih nemate , dobicete ih uskoro od Stardoll Akademije kada resite
odredjeni zadatak. ♥

Meni se outfit jako , jako dopada. :) Nekako je
neobican , ali mi se mnogo svidja. ♥

Nije skup , pa ga mogu svi priustiti. :)
I ovaj outfit jednostavno mozete svuda da nosite. ♥

To bi bilo to. ♥

-Da li vam se svidja outfit? :)
-Hocete li ga isprobati? :D

-Komentarisite. :]



6 коментара:

  1. Predobar je outfit.Stvarno mi se svidja ♥

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман17.7.14. 13:42

    Outfit je super, isprobacu ga ;D

    -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  3. Predobar je outfit,jako mi se svida


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман17.7.14. 15:07

    Jakooo mi se svidja, hvala ti *o* <33

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  5. Preslatko, mnogo mi se dopada. Nadam cu se i ja pojaviti u ovoj rubrici. *O* ♥

    ОдговориИзбриши
  6. Mnogo mi se sviđa outfit , pokušaću da sve to nađem da obučem :3

    -HihiTamic

    ОдговориИзбриши