expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine Bonjour Bizou!

Heeejjj!
Znam da nije moj posao da objavljujem ovo,ali Milice nema nigde :/
Tako da cemo ja i Natalija objavljivati spojlere i novosti dok se Milica ne vrati 

Danas nam je u Starpalzu stigla nova kolekcija trgovine Bonjour Bizou 
Evo kako izgleda poruka:
 
Svidja mi se grafika :D
A evo kako izgleda kolekcija:
 
(na drugoj slici je samo jedan predmet iz nove kolekcije)
Kolekcija nije nesto :/
Mislim da cu kupiti samo ono sto je za sc i to nisam sigurna jer je sve po mom misljenju bezveze ://
*(nisam objavila spojlere za ovu kolekciju jer je bezveze kad je vec izasla)*

Da li vam se svidja kolekcija?
Kupujete nesto?
Komentarisite!

6 коментара:

  1. Анониман21.7.14. 17:44

    Za razliku od drugih do sada, ova mi i nije tako loša xD

    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  2. Ne znam... Ne svidja mi se nesto posebno trgovina i odeca, ali mozda kupim nesto za starkovanice. Mozda i ne, posto se ne cini da su jeftine stvari lepe. :/

    ОдговориИзбриши
  3. Meni se mnogi svidja. *----*
    Te haljine,taj zuti top,kupaci,cipele...
    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  4. Meni se sviđaju ....
    Ja sam kupila neku majcu tamo za sc i super mi stoji , zadovoljna sam :))

    HihiTamic :3

    ОдговориИзбриши
  5. Mozda kupim,ne vjerujem bas


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши