expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 7. 2014.

Find old,popular stuff # 1 - Basics Mini Skirt - Nova rubrika

Heeeej!
Kao sto i sami u naslovu vidite-imam novu rubriku :D
Znam da cete pomisliti koliko ja rubrike imam xD
Svakako cu izbaciti Ovo je dozjanirao/la...? i pisacu ovu.
Ne znam koliko vas se seca moje rubeike Find old,popular stufs on StarBazar with NataStarDoll01 
To je moja bivsa rubrika koju sam pisala u februaru xD
Dugo je proslo,pa ste je verovatno i zaboravili.
U toj rubrici sam trazila stvari sa Bazara za sto jeftiniju cenu,koje su popularne i stare :D
I ovo je slicna rubrika jedino sto ne trazim stvari na StarBazaru vec ih trazim po apartmanima drugih lutaka!
I napravicu i stajling koje bi odgovarao uz taj predmet :D
Pa nadam se da ce vam se svideti rbiruka.
A sada da krenemo na post!

Za prvo post sam izabral jedan jakooo trazen predmet - Basics Mini Skirt :D
Evo kako izgledaju:
Ko ih ne bi zeleo??? *--*
Stvarno su predivne i prelepih boja! :D
Ja imam ovu zelenu 
Na ideju za ovu rubriku sam dosla jer sam juce trazila da mi neko proda ovu suknjicu :)
I nasla sam je.
Nije bilo tesko,brzo sam nasla,ali sam dobila mnoge odgovore da ne zele da mi prodaju ni za sta xD
Jako lako se uklapaju!
Ovu roze mozemo dobiti odmah cim napravimo Stardoll,jer mozemo da izaberemo onu lutku sa ovom suknjicom kada pravimo Stardoll ♥ :D
Ja nisam napravila ovaj profil sa tom lutkom tako da nisem do juce imala ni jednu xD
A sada stajling sa tom suknjicimo :D
Stajling je za sc (normalno kad sam ga ja pravila),jednostavan,elegantan...
Stvarno mi je prelep *-*
I verovatno su vam slicni stajlinzi poznati,jer u Styling in Suite,obavezno stavim barem jedan stajling sa ovom suknjicom ako je imaju ♥
Ja bih volela da ih imam u svima  bojama!
Ali nisam imala tada Stardoll kada je postojala ova suknjica :/
Jako je trazena i popularna jer je preslatkaa!
Sreca je to sto se moze prodati najvise za 600 sc,jer da moze za sd bila pi po 600 sd
Zato ja volim Basics stvari :D

Nadam se da vam se svideo post :D
Stvarno sam se potrudila oko njega :D

Da li imate Basics Mini Skirt?
Da li vam se svidja post?
Sta mislite o rubrici?
-Komentarisite!



6 коментара: