expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

21. 7. 2014.

Styling in Suite #57 - Borovnicica

 
Heeeej!
Kao sto znate danas je proglasenje pobednice za tekmicenje ;)
Tj. za najboljeg komentatora mojih postova :D
Proglasicu ga na kraj posta :D
A sada stajlinzi!
Radila sam ih na Borovnicica :)
Ona je prelepa i ima puno odece *-*
Evo kako sam je uredila :D
Kao sto mozete videte,jako sam eksperimentisala ;)
Hahaha xD
Nisam mogla da odolim,a da ne eksperimentisem :D
Svi stajlinzi su sa suknjicama,ako sto i sami vidite :D
Meni se svidjaju :)
Nadam se da se i tebi svidjaju (stvarno nisam znala kakav stil volis)
A sada proglasenje !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Jos maloooo
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Hajde mozes ti to ;)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
mia.07.05.
Ona dobija:
Stvari na mom Bazaru za 2 sc

Jedan dizajn po izboru :)
I mini intervju na blogu (ako Mici dozvoli)
Eto to je to! :D
Nadam se da si zadovoljna poklonima :D
I hvala vam svima sto ste komentarisali :D
A od danas ponovo brojim komentare,tako da ponovo komentrarisite!

-Da li vam se svidjaju stajlinzi?
-Misljenje?
Komentarisite!

11 коментара:

  1. Čestitam Mii :))
    Bravo zaslužila si ;)
    A stajlinzi su odlični *-*

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  2. Stajlinzi su VRH!Obozavam suknjice i haljine i sve too, zato mi se ovi stajlinzi bas svidajuu *--*

    TINICA03

    ОдговориИзбриши
  3. aa jeeej :)) zahvalna sammm jer volim gledati kako stiliziras :)
    predivno opet:))

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  4. Prediwni *_*
    3. je najbolji (:
    JosipaS.♥

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.7.14. 15:51

    Predivni stylinzi *-------------*
    Svi su super,ali mi je nekako naj 3 ♥

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман21.7.14. 17:12

    Hvala na stajlinzima. Meni se bas svidjaju stajlinzi s ''eksperimentima'' haha. Super su. :D

    -Borovnicica

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман21.7.14. 17:21

    Cestitam!
    Stajlinzi su super, treci je najbolji. *-*

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши
  8. Čestitam, zaslužila si! :D
    A stajlinzi su *-*

    ОдговориИзбриши
  9. Анониман21.7.14. 17:48

    Čestitam :D stajlinzi su pre ^-^


    MyLovee555

    ОдговориИзбриши
  10. Čestitam ....
    Stajlinzi su ti kao i uvek pree :3

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши