expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

30. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - Designer Galore - Issue No.21 ♥

Hejj , kako ste mi? ♥
Ja sam se bas pitala kada ce Stardoll izbaciti nesto novo ,
jer su se bas ulenjili posle nove kolekcije LE trgovine. :/
I ja ulazim na Stardoll i vidim da je izasla nova kolekcija
trgovine Callie's Picks. ♥

P.S kolekcija se zove: Designer Galore , sto bi u 
prevodu znacilo: Dizajneri u izobilju (Ne znam da Vam
objasnim sta znaci izoblje , pitajte starije ako Vas zanima xD).

Evo kako izgleda izlog u starplazi:
Pa , iskreno , razocarala sam se kada sam ugledala
izlog zato sam brzom brizinom kliknula na trgovinu
da bih videla celu kolekciju. :D ♥

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Cisto razocarenje... Nadala sam se mnogo boljoj kolekciji...
Sta da kazem... Cene su previsoke , haljine su odvratne. :OOOO
Procitajte ovaj Minin post i shvaticete o cemu pricam. 
Dacu Vam jedan savet...
Ako zelite ovu Diorovu plavo-belo-zelenu haljinu nemojte je kupovati.
Kosta cak 65sd , a na bazaar-u je mozete naci i za 40sd.
Takodje nemojte kupovati ni ovu svetlo narandzastu haljinu jer je
nekad cena bila 8sd. 
Takodje ova tasna:
je nekada bila besplatna. A sada je preko 100sc.
Pola predmeta iz ove kolekcije su nekada bili besplatni.
Tako da nemojte da trosite vase stardolare i starkovanice za
nesto sto je neko dobio besplatno. Nemojte da Stardoll
zaradjuje na takvim predmetima.
Ja sam ispala glupa , pa sam kupila ovu plavu torbu za 100+ sc i sada
se kajem. Nemojte i vi da napravite istu gresku.
Ako Vam se bas nesto svidi kupite , ali verujte mi ova kolekcija nije
vredna Vasih stardolara i starkovanica. 
Potrazite prvo te stvari na bazaar-u i verujem da ce te naci
za jeftinije pare. ♥
Nemorate da me poslusate , samo sam htela to da podelim sa Vama. 
Mozda nekom pomognem. ♥


P.S evo i predmeta za sc iz ove kolekcije:
Kao sto vec napisah , kupila
sam samo ovu plavu torbu i ne nameravam
vise nista da kupim. :/ ♥

-Da li Vam se svidja kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]





3 коментара:

  1. Анониман30.7.14. 15:44

    Pa čisto razočarenje. :(
    Nadala sam se boljoj kolekcji.. :D
    Neću ništa kupovati. ;)

    Ancika004♥

    ОдговориИзбриши
  2. Callies picks se pogorsala u zadnje vrijeme .
    Ja sam ovu dior tribute haljinu koja tu kosta 65 sd (plavo bijela) kupila za 46 sd na bazaaru jer mi je preeeedivna.. stvarno je lijepa i mislim ono.. nemozete rec da je ruzna jer meni je bas preljepa!

    ОдговориИзбриши
  3. Ružno je, ali ću kupiti naočare. Pozdrav, Shinymomomom.

    ОдговориИзбриши