expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 7. 2014.

LE coming soon ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Znam da pisem ovaj post jako kasno , ali
sutra mozda necu ni uspeti da objavim ako LE izadje
pre 13:00 sat. :D ♥

Dakle , pripremite vase stardolare jer nova LE kolekcija stize 
sutraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! ♥ P.S sutra cemo cak saznati
ko je FaceofLE. Jedva cekam!!!!!!!!!!!!! ♥

Evo kako sada izgleda trgovina LE u starplazi:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Jojjj , ne mogu da docekam sutra. :D ♥

Evo i kako izgleda spojler na Instagramu:
*Ako je novo lice LE-a ova devojka sa crvenim karmin
i tamnim tenom , 100% nisam ja. xD Kao i da bih bila ja ,
bas ce mene da izaberu. Verovatno ce neku od poznatih lutka. 
Kao i uvek. :/ ♥

A sada , da Vam prevedem:
Juhuu! Mi imamo pobednika takmicenja #FaceofLE! Hvala Vam za
kreativnost i sav Vas napor , vi ste zaista NEVEROVATNI!
Finalna odluka pre nekoliko minuta i ti ces saznati da li si TI...
sutra! Da , mi cemo otkriti ko je pobednik isto kada budemo "objavili"
i novu LE kolekciju! LE petkom juhuuuuu #stardoll #iznenadjenje #KoJePobednik? 

Eto. Dugacak opis , zar ne? :D ♥

Jedva cekam! Znaci , jedva cekam novu kolekciju. :D
Ne znam za Vas , ali prepreprevise sam uzbudjena. :D

I da , preumorna sam. Tako da , odoh da gledam TV i jedem
kornifleks/zitarice sa mlekom dok ne zaspim. :D

Bye , Bye. :D
And Good night! ♥

-Da li jedva cekate novu kolekciju LE trgovina? ♥
-Sta mislite , ko ce biti lice LE-a? :D 
-Da li planirate da kupite nesto? (:

-Komentarisite. :]



4 коментара: