expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine Callie's Picks - "Bikinimania" - Issue No. 20 ♥

Hejjj , sta mi radite? ♥
Sada sam videla da je nova kolekcija izasla. :D
Posto je vreme uzasno , necu izaci sa prijateljima
pa sam tu sa vama celo vece. :D
*Ako prestane kisa kasnije i prolepsa se vreme ,
mozda i odem. :D


Dakle , dobili smo novu dvadesetu kolekciju trgovine
Callie's Picks. Kolekcija se zove "Bikinimania". 
Mislim da je potpuno jasan naziv , prevod je 
nepotreban. :D

Evo kako ce izgleda slika u poruci:
Grafika je presavrsena. *___* ♥

Evo i kako izgleda izlog u starplazi:
Prvi utisak:
Ne svidja mi se... :/ 

Evo i kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Ocekivala sam mnogo lepsu letnju kolekciju. Takodje , na
blogu USD je neko objavio sliku kolekcije br. 20. sa braon
RIO bandanom , ali izgleda da ipak to nije bila istina. :/
Razocarana sam. :"(

Evo i predmeta za sc:
Hmmm....
N
NE
NE S
NE SV
NE SVI
NE SVIĐ
NE SVIĐA
NE SVIĐAJ
NE SVIĐAJU 
NE SVIĐAJU M
NE SVIĐAJU MI
NE SVIĐAJU MI S
NE SVIĐAJU MI SE 

xD xD xD

Ne kupujem nista iz ove kolekcije.

P.S 20. jula bi trebalo da izadje nova
kolekcije LE trgovine , tako da , pokusajte
da sacuvate i prikupite stardolare ako mislite
nesto da kupite. ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]






4 коментара: