expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

24. 7. 2014.

Styling in Suite #60 - AndreadeaGirl

Heeej!
Jako mi je drago sto vam se svidja moja nova rubrika :D ♥
 Da predjemo na stajlige ;)
Radila sam ih na AndreadeaGirl
Ona je prelepa *----------------*
Evo kako sam je uredila:
 
A sada malo objasnjavanja hahah xD
Ovako...
Ovaj stajling mi se uzasno svidja jer joj odlicno stoji *-*
Ja volim elegantne stajlinge i ovo mi je jedan od omiljenih :D
 
Ovaj stajling mi nije los :D
Probala sam da se farmerke slazu uz jaknicu,a stikle uz malicu i mislim da sam to uspela :D
Mislim da bih ga rado nosila u RL :)
E sad za ovaj stajling....
Pa nemam sta da komentarisem :D
Jednostavno mi se svidjao to je sve xD


Malo zirim pa je post karaci :D
Jer trebam da napisem jos jedan post (mozda ova nova rubrika,mozda dizajniranje)

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Sta mislite o njima?
-Komentarisite!

4 коментара: