expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

25. 7. 2014.

Nova kolekcija LE trgovine ♥

Hejjj. :D
Jako zurim... :D
Dakle , LE je izasao pre 5-10 minuta. :)

Evo kako izgleda slika u poruci:
Jako je lepa grafika! ♥

 Evo i kako izgleda izlog u starplazi:
Mnogo mi se svidjaju boje. Jedna od mojih omiljenih
je ona boja izmedju crvene i roze/pink. A to je upravo ta boja. ♥

 Evo i kako izgleda cela kolekcija:
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
 (Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kolekcija mi se mnogooooooooo dopada! ♥
Imala sam 93sd tako da sam kupila ova dva predmeta:
*Kupite ovaj privezak za 35sd , jer ce mnogo vredeti! ♥

Pozurite , kupite nesto ako ste planirali jer sve nestaje munjevitom
brzinom. :) ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Kupujete nesto? ♥

-Komentarisite. :]



4 коментара:

  1. Wow , prelepa je kolekcija ali nzm da li cu nešto kupiti jer sam našla jedno jako lepu kosu pa za nju sakupljam sd ;3

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман25.7.14. 11:59

    Prelepa kolekcija :'3
    Kupila sam onu majicu sa zmiskim dezenom za 60 sd i taj privezak. *Q*

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  3. Kolekcija je prelepa n_n
    Ali ja nemam sd, tako da nista od kupovine :P
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши
  4. A onako... nez :/
    Nemam novaca a htjela sam kupiti taj privjesak al kad sam stisla vec je pisalo da je rasprodan takk da...

    ОдговориИзбриши