expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 7. 2014.

Styling in Suite # 59 - Ancika004


Heeej!
Kako ste mi? ;)
Ja sam odlicno :D

Prosta sam od juce zarzena sa novom pesmom od Severine *-----*
Po ceo dan je slusam
Kao i sada xD
I od sada za svaki stajling koji napravim pisem misljenje i zasto mi se svidja ;D
Da bi postovi bili duzi i zanimljiviji :D

(mozda ponekad recimo stavim neki predmet,a vi da imate zadatak da ga kombinujete sa necim)
Nadam se da ce vam se vise svidjati postovi sa objasnjenjima 
A sad da predjemo na post!
Stajlinge sam radila na Ancika004
Ona je prelepa i ima,ne puno,ali prelepu odecu *-*
Evo kako sam je uredila:
Meni je ovaj stajling preee*-*
Obozavam Basics suknjice,ali nazalost nemam ni jednu :(
Jedino sto bih u stajlingu promenila jesu stike.
Nekako mi ove platforme ne idu bas uz ceo stajling.
Ali kod nje nisam mogla naci nijedne druge stikle tako da nisam imala izbora pa sam stavila ove :D
Mada ni one nisu lose :) 
 Ovaj stajling mi se mnogo dopada *-*
I rado bih ga nosila u RL
Ove stikle su bozanstvene :D
Ali nedostupne :/ 
Ne znam zasto,ali meni nekako ove stikle idu uz neke farmerke xD
Ovaj sal sam dodala jednostavno jer sam morala da ga ubacim u neki stajling!
Ali i lepo se slaze :D
U ovaj stajling bih umesto ovih platformi stavila mozda crne starke,ali ni to nije imala u ormaru ili ja nisam videla xD
Sal sam dodala jer mi je stajling izgledao prazno i previse crno :D
Nekako ovaj sareni sal lepo stoji na crnom,po nekom mom misljenju.
Sovicu sam dodala jer je prosto obozavam ;D
Meni se svidja stajling i isto bih ga nosila u RL 

Uhhh
Nakucala sam se :D
Valjda ce sada moji postovi biti citaniji ♥
Mislim i sada su dosta citani i komentarisani,ali hocu da povecam taj broj haha xD
A sada pitanja:

Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Sta ISKRENO mislite o njima? 
Ocena od 1 do 10?
Zelite li i vi Stajling?
Ajde malo duze komentare pisite,namucila sam se za post ;)
-KOMENTARISITE!

6 коментара:

  1. Анониман23.7.14. 16:12

    Hvala ti do neba ^O^
    Mnogo mi se sviđaju outfiti. ♥
    Ocene: 10000000000000 :D

    Ancika004

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман23.7.14. 17:27

    Stajlinzi su ti presavrseni.Zaista ti se divim koliko dobro kombinujes stvari .Ovako prvi stajling 9 (samo zbog stikli),drugi i treci su stajlinzi za 10 .
    Dragana1234Star

    ОдговориИзбриши
  3. Одговори
    1. I zaboravila sam ti reci da su sve desetkei da i ja zelim stajling. ;)
      JosipaS. ♥

      Избриши
  4. Stajlinzi su ti savrseni,sve desetke. <3

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши
  5. Pre savrseni su stajlinzi i sva 3 su za 10


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши