expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 7. 2014.

Stylig in Suite # 50 - CucaStar1

 
Heeeeeeeej!
Evo jos jednog posta sa stajlinzima! *--*
Jako sam zadovoljna kako ste komentarisali prosli post!
A i Natalija se vratilaaa!
Jupiiiii!
(ako zelite da procitate prethodni post i mini takmicenje kliknite ovde)

Stajlinge sam radila na CucaStar1
Napisala mi je u komentaru da zeli stajling,a i bila je na listi cekanja :D
Evo stajlinga:

Meni se svidjajuu *---*
Ne znam kakav stil volis,ja sam po oneme sto si imala u ormaru skontala da volis neke te 'cool' i jednostavne otfite :)
Mozda sam pogodila,a mozda i ne xD
U svakom slucaju nadam se da ti se svidja i bas sam se potrudila :)

I sadaaa...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
(znam i mene nerviraju tackice,ali sta cu)
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Prva tri komentara (iskrena) dobijaju poklone!
1. nesto iz WL do 500 sc
2.nesto u WL do 300 sc
3. nesto u WL do 100 sc + iznendjenje

Mozda je malo samo za tri,ali sc ne raste na drvecu! hahah xD
Ovo takmicenje je zbog 50. posta!
Jee! :D

To je to za ovaj post!

Svidjaju vam se stajlinzi?
Sta mislite o njima?
-Komenarisite!

11 коментара:

  1. Анониман16.7.14. 17:21

    Evo ovako:

    Lepi su ali nisu bas neki bog zna sta.Bilo ih je i bolje..A ako ocemo sa ocenama:

    1.Prvi:

    Ocena:7/10
    Razlog:Ne svidja mi se sorts nekako mi ne ide uz majcu ali ipak moje misljenje i mozda bi bolje bilo da si joj obula patike.Ovo je samo moje misljenje!!

    2.

    Ocena:10/10
    Razlog:Sve mi se svidja sve je po meni uklopljeno i lepo namesteno!!!

    3.

    Ocena:8/10

    Razlog:Ne svidja mi se majca a patike su mi nekako totalni promasaj nikada ih ne bi obula xd

    Eto sve u svemu lepi su ali nisu i najbolji!Nema ljutis! xd

    MilenaColl27

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман16.7.14. 17:24

    svi stajlinzi su preprelepi
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  3. najljepsi mi je prvi outfit. presladaaak je :) obozavam tu majcu :)
    alki i druga dva su odlicna!

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман16.7.14. 18:26

    1. Ocjena 8/10

    Slazem se sa Milenom ne ide bas sorc u ovu majcu bolje bi isle neke crne pantalone

    2. Ocjena 10/10

    Mnogo mi se svida kombinacija Voljela bih i da ti meni napravi tu kombinaciju

    3. Ocjena 9/10

    Razlog devetke je da mi ne pristaje uz nju uz njenu kosu i tijelo

    Svejedno meni je lijepo sve to no ponakad ima neki detalj koji smanji ocjenu :/

    My name on Stardoll: ilma0

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман16.7.14. 18:28

      Ejh ja pocela pisati a ona samo jednu recenicu i to je to pa zato je prije mene : /

      Избриши
  5. Nema veze što nisam stigla,više sreće sljedeći put.Nego drugi outfit mi je najljepši.:)

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16.7.14. 21:12

    Da Nato,to je definitivno moj stil i jakoo mi se sviđaju svi outfiti,hvala ti sto si i mene napokon uredila!:*

    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  7. Анониман16.7.14. 21:45

    Stvarno mi se svidaju a drugi pogotoovo stvarno imas stila nato :)
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  8. Анониман16.7.14. 21:45

    Stvarno mi se svidaju a drugi pogotoovo stvarno imas stila nato :)
    - lala02true

    ОдговориИзбриши
  9. Drugi stajling mi je najlepši, ali svi su lepi .... ;3

    HihiTamic.♥

    ОдговориИзбриши