expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 7. 2014.

Styling in Suite # 56 - loveladinika123

 
Heeejj!
Sutra biram pobednika za komentarisanje :D
Mislim da vec imamo pobednicu xD
Tesko da ce je neko stici :)
Ali da predjemo mi na post!
Stajlinge sam pravila loveladinika123 :D
Ona ima predivno odecu *----*
I mnogo je lepa :D
Evo kako sam je uredila:
Meni se stajlinzi uzasno svidjaju *--*
Posebno prvi :D
I ja vas jos jednom MOLIM da ne pisete u komentaru da zelite outfite ako ste se vec prijavili jer su svi koji su trazili UREDJENI i njihovi stajlinzi su na radnoj verziji!


Da li vam se svidjaju stajlinzi?
Iskreno misljenje? ;)
Ocena od 0 do 10?
Komentarisite!


8 коментара:

  1. omg kosaaaa *-------------* :=3
    stajlinzi su mi prekrasniii... najljepsi mi je prvi :))

    mia.07.05.

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман20.7.14. 15:46

    Prelijepoo sveee tako mi se svida ii meni se prvi najvise svida tako je lijepa awwwww *o* Sve desetke

    ilma0

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман20.7.14. 17:31

    Superr su hvala ti :DD najvise mi se sviđaju prvi i treci ocjena 10 ;)))) -loveladynika123

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман20.7.14. 23:23

    Super su
    mogu li ja dobiti svoj styling in suite prijavila sam se vec 2 puta ali nisam dobila :(
    nadam se da cu ovaj put dobiti

    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман21.7.14. 08:06

    Stajlinzi su super,pogotovo drugi i treci ....

    ОдговориИзбриши
  6. Prviiii aa ja ja stvarno nemam riieči *O*

    ОдговориИзбриши