expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

23. 7. 2014.

Dizajniranje sa Natasom # 106 - Kosa ♥ :D

HEEEEJJJ!
Evo!
Setila sam se ovo rubruke :D
Jeeej! xD
Nisam je pisala vise od nedelju dana :'D
Skroz sam zapostavila ovo rubriku :/
Pa u proseku pisem na svakih 9 dana :o
Od danas pa na dalje svaki dan-dva ide post ove rubrike,ne zelim vise da je zapostavljam NIKAKO!
A i ja nisam dizajnriala bas...
Tako da nisam ni imala sta da pokazujem..
Nisam imala inspiracije :o
Ali sada sam puna inspiracije pa ce biti puno postova :D ♥

A sada da predjemo na dizajn!

Mozda se secate proslog posta gde sam napisala da izaberete koju cete kosu da pokazujem.
Vi ste izabrali onu crveno-crnu.
Ali ja sam zaboravila kako sam je napravila xD
Tako da sam napravila neku cetvrtu ;)
Evo koraka:
PRVI KORAK:
 
Kako da objasnim...
Stavite ovaj razdeljak,koji je oznacen na slici,kao na slici
I onda poredjajte delove,oznacene na slici.
Vi ih rasporedite,okrecite,smanjujte,povecavajte,sve sto je potrebno da dobijete slican oblik ;)

DRUGI KORAK: 
 
Sada na drugu stranu postavite delove koji su oznaceni na slici :D

Ovako...
Ja nemam nameru da skidam,instaliram ili sta vec, Screen-o-Matic ili kako vec.
Tako da ili mi kazite neki online progaram za snimanje ekrana ili cete se muciti sa slikama,kao i ja ;D
Znaci ako znate neki Online program napisite u komentaru! :D
Olaksacete i sebi,a i meni xD


To je to za ovaj post!
Nadam se da vam se svidja!
5+ komentara novi post :*
-Komentarisite!

4 коментара: