expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

16. 7. 2014.

Treci kljuc - Ramazan ♥

Hejjj , sta mi radite? ♥
Usla sam slucajno na takmicenje
Ramadan/Ramazan i videla sam da 
danas moze da se trazi i 3. kljuc i da
se osvoji i treca nagrada. Odnosno
poslednja nagrada za non SS lutke. :/ ♥
Ali za ss/royalty clanove ima jos jedna nagrada. :) ♥

Evo gde mozete pronaci 3. kljuc:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
1. Idite na vjesti. 
2. Pa idite na: VIDEO
3. Zatim kada vam se otvore opcije kada kliknite VIDEO ,
vi izaberite prvu opciju: feautured. ♥
Onda malo "rolajte" misem pa ce te videti na polovini stranice sa desne 
strane kljuc. 
Ili jednostavno ako vam je ovo prekomplikovano ,
samo kliknite ovde i bicete na toj stranici. ♥

Kliknite na kljuc i pojavice vam se ova stranica:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Kliknite na taj treci poklon i odvesce vas u vas apartman. ♥

A u vasem apartmanu , u sobi sa ormarima ce se pojaviti
kesa iz starplaze. I kada kliknete na nju , pojavice vam se 
ovaj poklon:
Ne znam.... Ne svidja mi se bas ova dugacka majica.
Znam da se slaze sa suknjom , ali opet. Ne svidja mi se. :/ ♥

-Da li ste uspeli da pronadjete kljuc? ♥
-Da li ste dobili poklon? :)
-Da li vam se svidja dugacka majica? (:

-Komentarisite. :]


3 коментара: