expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

15. 7. 2014.

Styling in Suite # 49 - mia.07.05.

Heeej!
Na proslom postu sam imala tri komentara!
Jeeej!
A sada stajlinzi!

Radila sam ih na mia.07.05.
Ona ima lepu odecu i lako sam napravila stajlinge :)
Meni se svidjaju :)
Opet sam malo eksperimentisala xD
Nadam sa da ti se svidja! ;)

A sada malo takmicenje (po savetu Anonimca na Ask-u)
Svakog ponedeljka cu izabrati nekoga ko je najvise komentarisao moje postove te nedelje.
Pokloni ce biti razliciti npr. nesto iz WL za sc ili sd,kosa za sc,intervju itd.
Znaci pokloni su razliciti i vredni :)
Tako da ako ih zelite komentarisite :D

-Da li vam se svidjaju stajlinzi?
-KOMENTARISITE!

11 коментара:

  1. ajme kako su slatkii *-* hvalaa
    mogla si otici u loft... tamo je puno rijetke lijepe robe pa bi imala jos vise za biranje! ali nema veze :)

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман15.7.14. 21:36

    kako su lepi nato pa tvoj stajlinzi su sve lepsi ilepsi
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман15.7.14. 22:06

    Meni je drugi lepsi,ali i prvi je cool.Mia ima prelepu odecu i ona je prelepa.Joj sto mi se svidja ovaj 2. outfit prelep je........♥ :D
    KittySarah1122

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман15.7.14. 22:21

    Ej, ja sam bila u redu za stajling ali nisi me obukla,mislim da sam prije te Mije..A imam dosta lijepe odjece (nehvalim se,samo kazem)

    CucaStar1

    ОдговориИзбриши
  5. Prelijepi su stajlinzi,drugi je ljepsi


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  6. Анониман16.7.14. 09:51

    Stajlizni su super, drugi mi je malo ljepši.

    TrendyGirl.14

    ОдговориИзбриши
  7. Ja sam posle cucastar1 hoćeš li mene stilizirati??
    Emanaakoll

    ОдговориИзбриши