expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

20. 7. 2014.

Fashion Queen - Proglasenje pobednice! :D

Hello dollies!

Kako ste mi danas? :D
Ja sam kupila dve nove cetkice za tackice i linije na noktima i 3 nove cetkice za sminku *-*
I i dalje sma zaljubljena u Zaca Efrona :D

Da vas ne smaram, prelazimo na proglasenje!

Prezadovoljna sam vasim zahtevima!
Bilo ih je cak 34!
Toliko da sam morala uslikati dve slike! :D
Da ne duzim, evo slika.



(Znate sta va je ciniti ako zelite da ih uvecate. :D)

Dakle, evo ko je dobio koliko glasova:

EmanaaKoll: 0
JosipaS. : 5
 mia.07.05. : 0
 MinaBabyBaby : 0
CelebJasna : 0
Borovnicica : 1
Mini-Maus. : 1
mekanasvila : 6
loveladynika123 : 1
kittySarah1122: 0
ancika004 : 0
srculence15 : 9
bekaminaemka : 3
Nevena.Star2 : 5
jovanavujovic : 1

Dakle...
Prvo mesto osvaja: srculence15
(Molim te stavi pticice u listu zelja i onda mi posalji poruku kad stavis. )
Drugo mesto osvaja: mekanasvila
(Ti ces dobiti makeup cim budem imala vremena)
Trece mesto osvajaju: JosipaS. i Nevena.Star2
(Vas dve cete takodje dobiti MPSN kad budem imala vremena. )

Hvala svima koje su ucestvovale.
Zao mi je zbog devojaka koje su imale 0 glasova...
Vise srece drugi put!
Zadovoljne?

3 коментара: