expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

26. 7. 2014.

SOFP #11 ♥

Hejjj , kako ste mi? ♥
Juce smo imali samo 960 pregleda , dobro nije
bas samo. Ali je manje nego ranije. Cim sam vas
pohvalila , vi se ulenjili. :D ♥

Evo i 11. posta ove rubrike. ♥


Well , let's go. ♥

funnycool545
*Izvinjavam se sto nisam promenila neki deo tela ,
i zato sto je pozadina sarena , a ne bela. Jednostavno
ona nije obojila ni jednu sobu u belo i ako je trebala. :/ ♥
Ali sta je tu je. :D

Ovo je jedan jako "cudan" outfit i jako sam ponosna na njega. ♥
Meni se mnogo dopada i isprobacu ga i ja za nekoliko dana. :) 

Sta sam koristila u ovom outfitu:
Pink ukras za kosu - Heart Chiffon Headpiece - Velvet Orchide - 5sd
Beli top - Button Up Lace Shirt - Pretty n' Love - 68sc
Crna providna suknja - Chiffon Ball Skirt - Special Offer - 0sc
Crni sorc - Basic Black High Waist Shorts - Basics - 38sc
Crna-pink torbica - MSW Clutch - Special Offer - 0sc
Braon-bele sandale - Wedge Sandal - VOILE - 40sc

Izvinjavam se sto suknja i torbica vise nisu dostupne , ali
verujem da vecina vas ima te predmete. :) ♥

Outfit je jako elegantan i ako izgleda nekako "grubo" ovo ispod suknje. :D
Suknja je prosto savrsena. *__* ♥

-Da li vam se svidja outfit? :)
-Hocete li ga isprobati? ♥

-Komentarisite. :]



8 коментара:

  1. -Outfit je savrsen! *----*
    -Posebno mi se dopada ta suknja! <3

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман26.7.14. 15:17

    Super je
    AndreadeaGirl

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман26.7.14. 17:21

    Super je *------*
    Nemam ni suknju ni torbicu,ali šta je tu je. :)

    ОдговориИзбриши
  4. Outfit je extra :D
    'samo'? :o Ja na svom blogu dobijem 80-90 pregleda dnevno hahah Xd

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман27.7.14. 10:37

    Milice outfit je PRESAVRSEN *----------------------------*♥
    Hvala ti puno!♥

    funnycool545

    ОдговориИзбриши
  6. Meni je onako... ne slaze mi se ta torbica... ah samo moje misljenne

    ОдговориИзбриши