expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

8. 7. 2014.

Nova kolekcija trgovine Pet a Porter ♥

Hejjj , sta mi radite? ♥
Evo odmah prelazim na ovaj post. :D

Dakle , juce smo dobili novu kolekciju trgovine "Pet a Porter" i
cela kolekcija je sa ogranicenim predmetima. ♥ :/

Evo kako izgleda slika u poruci:
Mnogo su mi slatke ove zivotinjice , a i grafika je jako lepa. ♥

Evo i kako izgleda izlog u starplazi:
Preslatki su. *___* Ali kada sam videla cene
htela sam da se slogiram... :/ ♥

I konacno , evo kako izgleda cela kolekcija:
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
(Kliknite na sliku da bi ste je uvecali)
Mnogo mi se svidjaju ove zivotinje. Preslatke su *__*.
Ali preterali su sa cenama. :/
Cene se krecu od 32sd do 95sd. :/ To je i vise nego mnogo. :/ ♥
Imam samo 27sd , tako da nemam nista da kupim. Ali ne bih ni kupila.
Da ja dam 32sd za obicnu kucicu za pse. Ili da dam 95sd za obicno kuce?!
Neka hvala. :/ Koliko god da su preslatki , ipak je to mnogo stardolara. :/ ♥

-Da li vam se svidja nova kolekcija? :)
-Da li ste kupili neku zivotinju ili ce te tek kupiti? ♥

-Komentarisite. :]




4 коментара:

  1. Sve su preslatke al cijene su previsoke tako da nista od toga


    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Анониман8.7.14. 17:41

    Kolekcija mi se jako svida, preslatke su zivotinje, ali s cijenom su pretjerali i ne kupujem.:/
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  3. Svi ljubimcu su preslatki , samo što nmg da ih kupim jer nemam sd :((((

    HihiTamic

    ОдговориИзбриши
  4. Preslatki su. :)
    Ali su cene preskupe :O
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши