expr:class='"loading" + data:blog.mobileClass'>

7. 7. 2014.

Razgovarajmo o....Nestajenju stvari na Stardoll-u! ^-^

Heeejjj!
Evo mene sa jednim postom!
Danas se vratio moj stric pa ce valjda da namesti sutra komp :/
I posto vidim da nema nikog na blogu,nijedna novosti... NISTA,odlucila sam da napisem jedan post van moje rubrike.
Pitala sam Milicu za dozvolu,ali ona mi nije odgovarala,a posto vidim da je blog neativan odlucila sam pod rizik da ga napisem :D
Tema o kojoj cu pisati je NESTAJANJE STVARI NA STARDOLL-U!
O ovoj temi smo jednom prilikom pricale ja i Marina (MissMaki1).
Ona je u jednom svom postu napisala nesto malo,a nas dve smo se dogovorile da napisem opsirnije o tome.(posto Mici nije odgovorila duze vreme ja sam odlucila da napisem)
Pod nestajanje stvari na stardoll-u spadaju one jako lepe stvari koje svi volimo i odjednom BUM nema ih vise onda kad hocemo da ih kupimo!
I kada nestanu stvari jedino mozemo da ih nadjemo na Bazaru,ali po 200+ sd ili 600sc
I to je uzasno!
Neki zaradjuju na tome!
-Kako?
Evo uzmimo primer Callie's Picks
Izadje nova kolekcija i sve one rare stvari *-*
Kupimo po jednu za sebe i jos 5-6 komada iste odece,jer kada izadje nova kako bismo mogli da prodamo na StarBazaru po 500-600sd-a
Ja sam kod jedne poznate lutke videla kako je kupila dve-tri stavri iz LE i kada ode ova kolekcija prodavace na Bazaru za skuplju cenu!
To rade naravno SuperStar ili Royalty,a mi Non SS jedva imamo za jedan predmet,a kamoli za 2-3!
Takve stvari su uzasne!
Mozemo to nazvati 'zaradjivanje na tudjoj nesreci' donekle xD
Evo sta je nestalo....
Stvari iz Basics Decor-a : /
Znate one fotelje i kauce *-*
One lepe i  za 70+ sc?
E pa to je nedostupno!
Ne znam od kada,ali mi je to Marina rekla :/
Proverila sam i stvarno ih nema,a htela sam da sredim jos jednu sobu sa tim foteljicama i sve da bude u Basics stvarim,ali posto je ovo nestalo,odustala sam od te ideje!
Inace te fotelje su idealne ako zelite da napravite dnevnu sobu *-*
Mislim da bi se dizajniranje donekle mozda vise isplatilo jee bi popularniji,jer svi vide ko je dizajnirao.
A ovi sto prodaju na Bazaru rare stvari,obicno nadjemo na velikom StarBazaru i ne vidimo ko je stavio to na prodaju i vi imate od toga samo sd mada je to 'bitnije'od popularnosti,zar ne?
Meni je to jako bezobrazno i ne mogu to da shvatim! Ja to nikada ne bih uradila (kao ni Marina)
Ni na kraj pameti mi ne bi bilo to!
Nadam se da i vi to ne radite i da vam nisam dala primer da sada svi to radite :/

P.S. Napisacu mozda jos jedan post sa mini takmicenjem da malo vratimo preglede i komentare!

Da li vam se svidja post?
Da li ste nekada uradili ovo?
Sta vi mislite o ovome?
Ako bude pozitivnih komentara i ako dozvoli Mici dok ne skinem PhotoScape ponovo,pisacu razne teme!
-Natasa
*kada ubacim potpis slova postanu ljubicasta 0.0*

5 коментара:

  1. Super je post,ja ak prodajem rares stvari stavim ih do 100sd zavisi kolko sam platila i gledam po sebi kolko bih kod nekog drugog dala za tu stvar,al vecinom ne prodajem vec ih sebi ostavim :) Msm te bi kolekcije sve trebale ostajati u trgovini da ih mozemo kasnije kupiti,al to je cista zarada kod lutki i eto zasto poznate lutke imaju puno sd i zasto imaju skoro svaki komad odjece.



    CelebJasna

    ОдговориИзбриши
  2. Odlicno si objasnila ovo.Ja se samo stavim u tu situaciju da nemaam ni banke i prodavala bi isto sto sam i platila.

    EmanaaKoll

    ОдговориИзбриши
  3. Анониман8.7.14. 10:21

    istna je da sve svari na bazaru kostaju 600sd nemogu da se najdu jeftine stvari
    marijamakimaka

    ОдговориИзбриши
  4. Анониман8.7.14. 11:29

    Post je super. Nisam to uradila ni ne mislim jer mislim da je to grubo i neposteno. Neke marame u Riu sta su bile po 10sd sada prodaju za 300. Opce nema jeftinoga nista.:/
    -DivaKata

    ОдговориИзбриши
  5. Post je skroz istinit!
    Ovi ''danasnnji'' superstarevi stavljaju sve skupe stvari!
    Kose 60-120 ITD. X3
    A ovi NON ss ne mogu to da prijuste! -.-
    JosipaS. ♥

    ОдговориИзбриши